SZŰRÉS tulajdonságokra
Betöltés...
Az igazi vérprofik ismerik a nevet....
Ebben a kategóriában találod meg az egy vagy kétszárnyú kapudhoz való összes motoros eszközt. Az alkategóriák között van szárnyakapu motor, szárnyaskapu teljes szett, ha pedig a meglévő kapumozgató motor javítása érdekében keresel valamit, akkor a kapunyitó alkatrész kategóriát válaszd.
Alkategóriák
Kétszárnyú teljes szett.
Az automatizált nyílókapu maximális nyitási szöge elérheti a 140 fokot is. A kapuszárny egyenként akár 5 m széles is lehet.
A helyszíni adottságtól függően kerülhet beépítésre orsós, csuklókaros vagy föld alá rejtett motor.
A motor típusa lehet mechanikus vagy hidraulikus. A hidraulikus motor jóval drágább, azonban a karbantartási igénye minimális, és csendesebb a működése.
Ár/érték aránya miatt az orsós mechanikus motorok a legelterjedtebbek.
A motor kiválasztásánál fontos szempont a kapuoszlop felépítése. A keskeny, acélvázas kapuoszlopoknál általában csavarorsós vagy hidraulikus meghajtású motorok a megfelelőek. A széles terméskő-, tégla- vagy betonoszlopoknál a kapukat általában az oszlop középvonalába építik be, ilyenkor a jelentős kapu forgáspont/oszlop széle különbséget többnyire csak csuklókaros motorokkal lehet áthidalni. (kb. 25cm. távolságig még megfelelő egy hosszabb löketű orsós motor is)
Amikor a motor, illetve a hajtómű látványa zavaró, például egy szép kovácsoltvas kapu esetén, úgy a földbe rejtett motorok alkalmazása jelent megoldást. Telepítésüket célszerűen még a kapuoszlop építésekor kell elvégezni.
A szárnyaskapu automatizálásánál nagyaon fontos szempont a kapu mechanikai stabilitása. A kapu ne akadjon, ne csússzon a földön, a kapuszárny legyen merev, a kapupántok rögzítése pedig erős. Ne feledje: a motor nem fogja a szárnyakat helyükre feszegetni, az illeszkedéseknél helyre rángatni. A motoros működtetés a zsanérokat még jobban igénybe veszi.
Egyszárnyú kapu teljes szett.
Az automatizált nyílókapu maximális nyitási szöge elérheti a 140 fokot is. A kapuszárny egyenként akár 5 m széles is lehet.
A helyszíni adottságtól függően kerülhet beépítésre orsós, csuklókaros vagy föld alá rejtett motor.
A motor típusa lehet mechanikus vagy hidraulikus. A hidraulikus motor jóval drágább, azonban a karbantartási igénye minimális, és csendesebb a működése.
Ár/érték aránya miatt az orsós mechanikus motorok a legelterjedtebbek.
A motor kiválasztásánál fontos szempont a kapuoszlop felépítése. A keskeny, acélvázas kapuoszlopoknál általában csavarorsós vagy hidraulikus meghajtású motorok a megfelelőek. A széles terméskő-, tégla- vagy betonoszlopoknál a kapukat általában az oszlop középvonalába építik be, ilyenkor a jelentős kapu forgáspont/oszlop széle különbséget többnyire csak csuklókaros motorokkal lehet áthidalni. (kb. 25cm. távolságig még megfelelő egy hosszabb löketű orsós motor is)
Amikor a motor, illetve a hajtómű látványa zavaró, például egy szép kovácsoltvas kapu esetén, úgy a földbe rejtett motorok alkalmazása jelent megoldást. Telepítésüket célszerűen még a kapuoszlop építésekor kell elvégezni.
A szárnyaskapu automatizálásánál nagyaon fontos szempont a kapu mechanikai stabilitása. A kapu ne akadjon, ne csússzon a földön, a kapuszárny legyen merev, a kapupántok rögzítése pedig erős. Ne feledje: a motor nem fogja a szárnyakat helyükre feszegetni, az illeszkedéseknél helyre rángatni. A motoros működtetés a zsanérokat még jobban igénybe veszi.
Ebben a kategóriában csak motorokat találsz.
Az orsós és föld alatti kapumotorokban soha, de a karos motorknál előfordul, hogy be van építve a vezérlés is.
Az automatizált nyílókapu maximális nyitási szöge elérheti a 140 fokot is. A kapuszárny egyenként akár 5 m széles is lehet.
A motor típusa lehet mechanikus vagy hidraulikus. A hidraulikus motor jóval drágább, azonban a karbantartási igénye minimális, és csendesebb a működése.
Ár/érték aránya miatt az orsós mechanikus motorok a legelterjedtebbek.
A motor kiválasztásánál fontos szempont a kapuoszlop felépítése. A keskeny, acélvázas kapuoszlopoknál általában csavarorsós vagy hidraulikus meghajtású motorok a megfelelőek. A széles terméskő-, tégla- vagy betonoszlopoknál a kapukat általában az oszlop középvonalába építik be, ilyenkor a jelentős kapu forgáspont/oszlop széle különbséget többnyire csak csuklókaros motorokkal lehet áthidalni. (kb. 25cm. távolságig még megfelelő egy hosszabb löketű orsós motor is)
Amikor a motor, illetve a hajtómű látványa zavaró, például egy szép kovácsoltvas kapu esetén, úgy a földbe rejtett motorok alkalmazása jelent megoldást. Telepítésüket célszerűen még a kapuoszlop építésekor kell elvégezni.
A szárnyaskapu automatizálásánál nagyon fontos szempont a kapu mechanikai stabilitása. A kapu ne akadjon, ne csússzon a földön, a kapuszárny legyen merev, a kapupántok rögzítése pedig erős.
Szárnyas kapumozgató motor alkatrészei. Fogaskerék, ház, kuplung, orsó, kioldó zár, kuplung kar és minden egyéb.